Back to forum.wakfu.com

No flash

MY SECRET QUESTION/ANSWER
Lazy Bow Meow * Member Since 2013-08-10
posté September 24, 2013, 23:35:36 | #1
MY SECRET QUESTION/ANSWER Good afternoon!
I would like to support, because I was surprised with a question of "whose first job my grandmother?", I do not remember having completed some form talking about my grandmother, and also do not remember secret question configured for my account.
A few days ago deleted one of my characters on the same account, and never appeared is question.
When trying to change the question and put a valid answer came a form to exchange e-mail, do not intend to change my e-mail as this is my primary email.
I'm waiting for a solution because I need the space to create a new character.
Thank you in advance for your attention.

-------------------------------------------------------------------------------------

Boa tarde!
Gostaria de suporte, pois fui surpreendido com uma pergunta de "qual o primeiro emprego de minha avó?", eu não lembro de ter preenchido algum formulário falando de minha avó, e também não lembro de ter configurado pergunta secreta para minha conta.
Há poucos dias deletei um de meus personagens nessa mesma conta, e nunca apareceu está pergunta.
Ao tentar trocar a pergunta e colocar uma resposta válida surgiu um formulário para troca de e-mail, não pretendo trocar de e-mail pois este é o meu e-mail principal.
Fico no aguardo de uma solução pois preciso do espaço para criar um novo personagem.
Desde já obrigado pela atenção.

Community Manager * Member Since 2013-07-08
posté September 25, 2013, 07:58:50 | #2
Hi!

I am sorry to hear that you are having trouble with your secret question/answer.

In order to assist you, I would recommend for you to contact our Support team and follow the steps provided by this link: here.

I am also moving this thread to "technical Issues".

Squited Arachnee * Member Since 2008-06-02
posté September 25, 2013, 14:49:44 | #3
What Sabi forgot to tell you is that, not to get so excited about getting a fast answer, because it can take more than a week for what-seems-to-be an easy task for the "ignore-u support team".

Lazy Bow Meow * Member Since 2013-08-10
posté September 25, 2013, 15:03:43 | #4
Good morning!

Thanks for the suggestion solution of my problem, but as I explained in the text of the message I have no intention of changing my e-mail account, and how the problem was not generated by me, which is why I am asking for support of the company ankama .

I tested today to be 100% sure of what I'm saying, I created a new account wakfu to see if at some point the secret question is asked, usually created at any time without finding some form of secret question, so I did with the fact that I'm asking for support because "I did not put secret question on my account."

Thank you in advance and I'm waiting for support for my problem.

------------------------------------------------------------------

Bom dia!
Obrigado pela sugestão de solução do meu problema, mas como já expliquei no texto da mensagem não tenho intenção de mudar o e-mail de minha conta, e como o problema não foi gerado por mim, é por isso que estou pedindo suporte da empresa ankama.

hoje fiz um teste para ter 100% de certeza do que estou afirmando, criei uma nova conta de wakfu para ver se em algum momento é solicitado a pergunta secreta, criei normalmente sem em momento algum encontrar algum formulário da pergunta secreta, o mesmo eu fiz com a conta que estou pedindo suporte pois "eu não coloquei pergunta secreta na minha conta".

Desde já obrigado e fico no aguardo de suporte para meu problema.

Support! please i need the space to create my characters!!

Suporte! por favor eu preciso dos espaços para criar meus personágens!!!