Back to forum.wakfu.com
Almanax 131 Octolliard
Al Howin's Day
The Al Howin festivities get their name from a Dofus-Era farmer. To create a buzz for the annual ...

No flash

[Dutch] Dutch speaking Wakfu people!, Time for a team of Dutch people in Wakfu
Squited Arachnee * Member Since 2006-02-25
posté February 09, 2010, 16:51:34 | #41
Zijn er eigenlijk veel Nederlandstaligen die momenteel Wakfu testen?

posté March 21, 2010, 13:49:56 | #42
Toch nog wat aardig veel mensen zo te zien, ik ben nu al anderhalf jaaar aan het wachten voor Wakfu..
Welcome Iedereen nogmaals en hoop dat er mensen blijven komen.

posté April 04, 2010, 20:51:58 | #43
Jaja volgens mij komt de Game eindelijk uit namelijk op 7 april ! ^^

posté April 04, 2010, 22:01:48 | #44
Gast, het enige wat gaat uitkomen is een nieuwe patch, er moeten nog 4 classes ofzo ingevoerd worden <.<

Ik gok nog minstes een jaartje beta

Narcissistic Larva * Member Since 2008-11-03
posté April 05, 2010, 10:41:46 | #45
Jah, gamgam heeft gelijk....
Het gaat nog lang duren....

posté April 05, 2010, 11:18:03 | #46
Hey,
ik doe ook mee

Sangrenael lvl 18 sacrier.

ben op dit moment meer bezig met dofus, maar je kan me af en toe tegen komen op wakfu.

posté April 05, 2010, 15:54:00 | #47
Welcome Josartu

Pffff dit is echt ongeloofelijk. wat een onzin dit allemaaal is het zo moeilijk om paar personages erin te stoppen en de game te vertalen?

posté April 09, 2010, 15:51:00 | #48

Quote (AfgPride @ 05 April 2010 14:56) *
Welcome Josartu

Pffff dit is echt ongeloofelijk. wat een onzin dit allemaaal is het zo moeilijk om paar personages erin te stoppen en de game te vertalen?

Het vertalen van het spel zou op dit moment compleet nutteloos zijn omdat er nog immens veel moet veranderen.
Het zou dus dubbel werk zijn om nu al alles te vertalen...

posté April 10, 2010, 00:28:24 | #49
Dan wordt het echt tijd dat ze de game gaan afmaken.

posté April 10, 2010, 10:20:26 | #50
ik doe ook mee mense
normaal zou ik er op mogen ik heb wakfu al gespeeld
maar omdat er een fout was met dit account het ik toen snel een ander gemaakt
die naam was natuurlijk maar heel kort en ben ik dus natuurlijk vergeten want da frans was fataal
en nu krijg ik geen toegang meer, ik zou mijn pc een jaar kunnen terug draaien en screenen dat ik wakfu gehad heb maar dat is nutteloos denk ik
maar tel mij maar mee

Quote (AfgPride @ 05 April 2010 14:56) *
Welcome Josartu

probeer dat zelf maar eens te doen
ik heb al voor veel games getest en het is ni makkelijk 1 getalleke mag fout staan en het spel kan gewoon crashen

posté April 10, 2010, 10:57:02 | #51
Er is nu een set-design-contest aan de gang,
De kans is groot dat als je nog maar meedoet, dat je toegang krijgt tot closed beta

probeer dat zelf maar eens te doen
ik heb al voor veel games getest en het is ni makkelijk 1 getalleke mag fout staan en het spel kan gewoon crashen

Dit heeft niets te maken met de code zelf, het is gewoon een aparte file, ik heb mensen gekend die gewoon de file geopend hadden met wordpad ofzo, door google translator hadden gehaald en terug gestopt.
Slechte vertaling maar het werkte volgens hen...

posté April 10, 2010, 11:54:32 | #52

Quote (gamgam @ 10 April 2010 09:59) *
Er is nu een set-design-contest aan de gang,
De kans is groot dat als je nog maar meedoet, dat je toegang krijgt tot closed beta

Dit heeft niets te maken met de code zelf, het is gewoon een aparte file, ik heb mensen gekend die gewoon de file geopend hadden met wordpad ofzo, door google translator hadden gehaald en terug gestopt.
Slechte vertaling maar het werkte volgens hen...

ik bedoel als je een game ontwerpt, niet het vertalen zelf dat er enorm veel tijd bij komt om te maken en nog eens zo veel om de fouten er uit te halen

posté April 10, 2010, 13:27:56 | #53
Ik vind dat jullie gewoon geduld moeten hebben. Wees blij dat je het kan spelen want ze hadden het evengoed zonder jullie kunnen testen (al ging het dan iets langer duren). Hun team is niet zo overdreven groot dus ik vind wel dat ze snel genoeg werken, geloof mij eens je de code van dit spel zou voor ogen zien zou je opeens doorhebben wat voor werk ze hier insteken. Ik hoop alleen dat als het eenmaal af is.. dat de vertaling op iets gaat trekken want ik heb een aantal games gezien die een verschrikkelijke vertaling hebben waardoor je zelf de quests niet begrijpt... Maar eigenlijk ben ik blij dat er zoiets bestaat als wakfu, features zoals in wakfu bestaan eigenlijk bijna niet in andere games. Of toch de combinatie alleszins niet.

posté April 10, 2010, 15:11:34 | #54

Quote (Mortrox @ 10 April 2010 12:29) *
Ik vind dat jullie gewoon geduld moeten hebben. Wees blij dat je het kan spelen want ze hadden het evengoed zonder jullie kunnen testen (al ging het dan iets langer duren). Hun team is niet zo overdreven groot dus ik vind wel dat ze snel genoeg werken, geloof mij eens je de code van dit spel zou voor ogen zien zou je opeens doorhebben wat voor werk ze hier insteken. Ik hoop alleen dat als het eenmaal af is.. dat de vertaling op iets gaat trekken want ik heb een aantal games gezien die een verschrikkelijke vertaling hebben waardoor je zelf de quests niet begrijpt... Maar eigenlijk ben ik blij dat er zoiets bestaat als wakfu, features zoals in wakfu bestaan eigenlijk bijna niet in andere games. Of toch de combinatie alleszins niet.

IK KAN NI TESTE FFS OMDA ER EEN FOUT VROEGER IS GEBEURD

posté April 10, 2010, 17:21:32 | #55

Quote (Mortrox @ 10 April 2010 12:29) *
Ik vind dat jullie gewoon geduld moeten hebben. Wees blij dat je het kan spelen want ze hadden het evengoed zonder jullie kunnen testen (al ging het dan iets langer duren).

Je kan de game niet testen, de game is in Closed Beta en dus moet je eerst toestemming hebben om de game te testen en kan dus niet iedereen de game testen.

posté April 10, 2010, 17:26:44 | #56
Dat wist hij al, en om toestemming vragen gaat niet lukken, ik stel voor dat je gewoon meedoet aan de contest die momenteel gehouden wordt, misschien mag je dan in de closed-beta.

-Venomy

posté April 10, 2010, 23:29:35 | #57

Quote (gamgam @ 10 April 2010 16:28) *
Dat wist hij al, en om toestemming vragen gaat niet lukken, ik stel voor dat je gewoon meedoet aan de contest die momenteel gehouden wordt, misschien mag je dan in de closed-beta.

-Venomy

Welk contest?

posté April 11, 2010, 11:41:35 | #58
Deze contest

http://forum.wakfu.com/en/index.php?s=&...ost&p=39335

posté April 11, 2010, 12:47:07 | #59
moet je dan een set maken?

posté April 11, 2010, 14:54:41 | #60
Hm ja, je moet gewoon een idee voor een set opschrijven, 5 stukken, voorbeeldje:
gobrock set:
gitaar(wapen),
bandana(hoofddeksel),
bril(accessoire),
vest,
ketting,
boots..

Zoiets als gobkool set in dofus snappie?
Daar verzin je dan wat uitleg en stats bij en voila